Nöff Nöff

Ja dagen blev ju inte riktigt som tänkt.

Dagen började ju inte så jätte bra, jobbet gick väl som det brukar.

Jag hade ju planert att jag skulle ta nöff nöff sprutan i morrn, men det blir ju inte av, för jag ringde ju vårdcentralen och kollade och nej vaccinet är SLUT!! kommer kanske mer i slutet av veckan....då har jag väl redan fått svinet!  Hade kollat med dagis och allt så jag kunde lämna barnen lite tidigare så dem slapp följa med!

Min älskling jobbar över idag (snyft) det var bra att han fick tag i farfar som hämtade barnen på dagis (jag jobbar ju till 18,00)

Så jag fick ringa till dagis och meddela att farfar skulle hämta och att jag inte behövde lämna tidigare i morrn!

kladd kladd!! Men Selma och Theo tyckte det var jätte kul att farfar hämtade dem!! =)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka plocka upp alla barnens leksaker som ligger över hela golvet!!  Men jag vet inte riktigt var jag ska göra av allt, kanske måste införskaff någon bra leksakslåda??!!  där allt får plats!!

ska kanske lägga alla leksaker i en hög i ett hörn någonstans??




Kommentarer
Postat av: pelle

Äsch, ni hinner ta sprutan ska du se. Utan tvekan!

2009-11-23 @ 22:03:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sandra

Ibland blir det inte alls som man tänkt sig. Jag hade också en lite knäpp dag. Tur Johanna räddade mig med sin gryta haha.



Hehe ja jag kan tänka mig att det lockade att leka med allt det nya.

Yes det är hur bra som helst :)

2009-11-24 @ 00:16:48
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: angelica

Sv: jag förstår det...längtar också tills jag har sansat mig, skaffat ett jobb, osv.fått en liten bebis..hihi, längtar :D

2009-11-24 @ 08:33:01
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0