HELGEN

Tre rätters blev det i fredags!! gott som tusen och så mätt att jag skulle kunna spricka. Tur att jag och C drog vidare och träffade Johanna och så dansade vi bort all sprick känsla!! =) Kul som bara den var det! =)

Men lite sent eller (tidigt) kom jag hem ...samtidigt som tidningen landade i brevlådan kom jag hem. =)

Blev inte jätte mycket gjort i går (lördag) men det gör ju inget, sen på kvällen var det iväg till svärföräldrarna på gås och kyckling middag  och äpplepaj till efterrätt!! gott!! =)

Blev rättså sent hem igår också.

Idag har jag varit så trött, men ändå var det iväg till gymmet, men det var skönt för då piggnade jag till lite, sen har vi (jag och selma) bakat till deras (selma och Theos) födelsedagskalas.

ska erkänna att nu är jag trött!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha inga kryddor för dig...skäkert?! haha



kaffepaus utan kaffe låter som en godtaglig ursäkt haha.... :P

2009-11-08 @ 20:10:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

ja vet,. jobbigt värre..



å va mysigt. ett poppis datum med kan ja ju säga. vet tre st som fyller år sen dagen. haha :D

massa grattis i förskott till Theo.. :D

2009-11-08 @ 22:03:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sandra

det låter bra det :) johanna berättade att ni hade kul sen också..



ohh men det är bra, då har man ju jobbat hårt med musklerna :)



vi hade en jättetrevlig helg! Kram

2009-11-09 @ 00:56:26
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0