THEO

Jag trodde jag skulle bli galen på Theo i morsen ungefär så här arg var jag:





Två års trots är nog den värsta trotsåldern av alla (som jag varit med om än i alla fall) Han lysnar inte på nått, säger man något så är svaret typ alltid Nej eller NÄ!!
Ber man honom göra nått så är det NÄ!!
Blir man arg på honom skrattar han bara, vilket gör att man blir ännu argare (i alla fall jag)

Blir han arg så slängs det saker runt omkring!!! Idag var det en skål med fil och en macka. (frukosten blev inte någon lungn och skön stund denna dag) suck.

Vad f-n ska man göra??!!

vet att det snart går över, men jag blir tokig!!!

Sen kan jag ju inte vara arg så länge, för rätt som det är kommer han och ska kramas och säger LÅT (förlåt)  då smällter man igen...

idag när jag lämnade på dagis sprang han efter mig när jag skulle gå med armarna utsträckta och sa kam (kram) det var nog hans sett att säga förlåt för denna morgonen!! (Jag tror det i alla fall, så då känns det lite bättre) =)

puss på er
bild lånad på google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0