Min älskade underbara busiga glada SELMA

För 4 år sedan den 21 november -05 låg lilla Selma så här, helt ny!! Och så söt! Tiden har gått fort!!


                        kolla in tuppkammen!!
   min glada älskade unge
         tuppkammen igen

så kul att dra ut alla kläder från lådan om och om igen
 här ska det läras att gå


min lilla hårdrocks tjej!!! =)






 
       snöbus

   stolt stora syster

mössperioden, mössa i alla väder inne som ute
  trött efter allt bus , Selma och Simba sover gott

  tre års dagen!
  glass är så gott

  Nu är jag så här stor, jag är en stor tjej nu mamma  =)

Grattis min älskade underbara glada Selma!!! 4 år idag!!!

(hade svårt att välja ut bilder, vi har tagit alldeles för mycket kort =)...)


Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: haha jaa men precis ;)

ååh sicken sötnos, gud så söt hon var..hoppas hon får en toppeen dag :D

2009-11-21 @ 10:42:28
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till Selma!

Så söta bilder...



Haha nej man ska inte det va? Jag borde lära mig att inte laga mat stressad i framtiden. Och sprack gjorde jag inte heller även om Johanna bad mig äta till henne också :P



Ja dom är verkligen härliga.



Tack detsamma! :)

2009-11-21 @ 12:12:44
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: pelle

ojoj, redan fyra år? kul! grattis till dottern din då!

2009-11-21 @ 16:02:04
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

Kan inte fatta att selman har blivit så stor...lika söt nu som då :-)

2009-11-21 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0