BLEV INTE SOM VI/JAG TÄNKT

pga storm och givetvis strömavbrott kunde jag inte lägga ut detta inlägg i går, men här kommer det.

Dagen började med att vi skulle sjunga vi gratulerar för Theo (såklart) och det gjorde vi.
Men tror ni Theo vaknade??? NEJ!! Han sov gott vidare. =)  (Inte riktigt vad vi trott)


Efter lite klappar på kinden och lite: Theo dax att vakna, det är din födelsedag, Theo du har fått presenter.

Så vaknade han väldigt motvilligt med ett NEÄJ, Men när han hittade sina paket och förståd vad som hände vaknade han snabbt!! =)

Paketen blev snabbt öppnade och han verkade gilla det han fick (vilken tur=)..)
       

Sen flöt allt på som vanligt lämning på dagis iväg till jobbet, jobba (inte jätte mycket att göra idag).

Var på kondiset och köpte chokladbulla till efterrätt (som jag planerade att sätt ljus i Theos, riktig tårta får han på söndag)

Slutade 18,00 skulle tanka när jag körde hem tänkte jag, men ville skynda mig hem!!

Visst tror ni inte att jag kör på en kant lite och all luft i högerbak däck pös ut, suck.

Ringde min stackars älskling och var så irriterad, förlåt älskling det var ju knappast ditt fel!!
Men jag fixade och trixade och till sist var däcket bytt!! Helt själv!! lite stolt över mig själv!! hihi får man var det??

När jag väl kom hem så firade vi Theo lite till

Men chokladbolls tårta!! =) ljusen var helt klart roligast
    

dagen slutade bra  till slut i alla fall, (tills strömen gick)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS i efterskott Theo, hoppas du hade en jättekul dag. Skulle ringt igår men det blev lite försent "Theo sov nog då" Mbl:en é konstig så jag kunde inte messa. Flytten gick bra så nu har vi det mesta på plats. Ta hand om er kramar

2009-11-19 @ 11:14:02
Postat av: Sandra

Åh då får man ju säga grattis :)

Mysigt med födelsedagsfirande.



Jag kom upp till slut, jag vet inte hur men det gick. Vad bra haha, vårt står också kvar men att bo så nära stranden är lagom kul när det blåser så..

2009-11-19 @ 18:34:36
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0