tiden går fort

så var måndagen snart slut....denna måndag har verkligen gått fort...

varit en rätt bra måndag måste jag säga, telefonen har gått varm på jobbet med det har inte gjort så mycket...var lite själv idag....men jag fick undan en hel del så skönt.

varit o handlat veckans mat idag...(alltid nått som måste handlas lite senare i veckan typ med mjölk)
gör ju alltid veckomatsedel eller vad man ska kalla det...mån-sön ..även om det brukar bli annat än det jag skrivit lördag o söndag men det gör inget...=)   så skönt att ha allt planerat så ve vi vad vi ska ha för mat, för det e att hitta på som tar tid...=)

i morrn kommer svärfar hit o så ska han o mange fixa lite till i källaren...=)

nu ska jag titta klart på cityakuten, sen e det kudden som gäller

puss på er



Kommentarer
Postat av: carola

visst är det bra med matlista??

Fast billigast blir det när maken handlar, slinker aldrig ner något annat smått och gott:)



Ska hopp i kojs jag med snart..kolla igenom mina bloggisar och säga godnatt först..

sussa sött

2009-05-25 @ 21:53:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag hoppas med knäet blir bra snart..det känns bättre nu.... :) men annars lät dte bra att ni serverar mig på lördag haha! :P

2009-05-26 @ 11:01:35
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja det låter bra! =) nej du behöver bara md dig något och dricka, det är allt... resten stå jag för =) kan ge din en beskrivning på msn ikväll om vi är inne samtidigt, annars får du ett sms =)

2009-05-26 @ 14:06:41
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0