sovmorrn....grrrr

07,00 då ringer telefonen .....jag flyger upp ur sängen...ja de e madde.(ja ni vet ju hur man låter innan man har sagt nått på morrn)..åå i´m sorry wrong (stavas?) number.....i min hjärna tänkte jag ett o annat ska jag säga....o det var inget snällt.
Jag som skulle ha sovmorrn (okej det blev ju lite längre) o Selma o Theo sov...tills telefonen ringde....suck...stakars Selma o Theo oxå dem hade behövt sova...

theo somnade i bilen på väg till dagis sen. han var inte riktigt säg själv i morse....vet inte vad det e för fel, ingen feber i alla fall...

Selma hon har hamnat i värsta 4(?) års trotsen....eller 3,5 års trots finns ddet??

hoppas båda två e på bättre humör i morrn , då vi måste in till stan o hitta några finkläder till Theo (snart studentfest,....o alla andra fester i sommar) suck långlördag....


längtar tills söndag, då ska vi till skånes djurpark...det e så skönt att gå där...(hoppas det inte e för mycket folk)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0