shoppat idag

varit på stan med svärmor o svägerskan...=)...utan barnen, så skönt måste jag säga, några timmar att bara vara madde...=)

köpt en ny digitalkamera (den gamla fick Theo fatt i så den gick i sönder) så nu kanske det kommer lite fler foton här i bloggen. o så köpte jag två nya skor till mig själv, behövdes verkligen o jag fynda rejält...248 kr för två par skor inte illa va??
 ett par gympa skor o ett par lite mer fin skor fast som funkar till vardags oxå....myckt nöjd! =)
nu behöver jag bara ett par "fest " skor med lite klack....så man kommer upp i världen hihihi.

men fest ikväll blev det inte, selma har fortfarade feber, så jag e hemma me busfröna,
så e mange på fest...hoppas dem får en trevlig kväll, för det ska jag faktiskt ha, mys med selma (o Theo fast han ligger redan i sängen, trött =( o selma kommer väl oxå att somna snart pga. febern)  men jag har köpt tidningen m bilaga o korsord, inte för att jag tycker det e jätte kul, o jag e inte duktig på korsord, men ibland så kan det vara ok!!....o det e rätt skönt att vara själv ibland...!!! =)

hade den mest konstiga drömen i natt....ojojoj...går inte ens att förklara allt här, men jag gick i alla fall på bio själv, skräckfilm  så det var ingen som ville följa med mig, när jag väl kom till bion så var selma där.....hmmm...hon satt framför mig så jag klappade henne på huvudet så hon somnade, o sen kom min pappa o hämtade henne så jag kunde se filmen klart ........mycket konstig dröm nu tog jag bara den i stora drag , men den var så detaljerad så det var läskigt....

jaja nu ska jag ta o mysa lite m selma, o titta på bolibompa....=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ibland drömmer man knas.... :( kul med fynd!

2009-05-23 @ 19:15:57
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vilka drömmar man kan ha ibland:-)

Synd att att du inte fick ha din klänning ikväll kramar

2009-05-23 @ 22:14:01
Postat av: carola

kikat hit från Petra..

Alltid kul att kika in på andra bloggar och kolla runt..



Hoppas du har en bra söndag

2009-05-24 @ 11:28:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0