rabarber paj o nypotatis

selmas feber e som bortblåst...så skönt...

så idag har vi kunnat så våra fröer som jag lovat selma ett tag nu...jätte kul tyckte hon.

barnens mormor o morfar kom e n runda o åt rabarberpaj..mmm...smaskens...o så klippt mormor Selma Theo o min toppar lite ...så nu e barnen ny friserade o jag lite grann...måste verkligen gå till frissan....=)

o till middag idag blev det NY POTATIS....mums...kan det bli bättre?? nej!!!  så gott det var ...

har precis varit o ute o cycklat en runda...tog en halvtimme...o motvind en bra bit...men skönt var det, tyst o lungt, m fågelkvitter...mmm...skönt att vila öronen lite....selma har inte gjort annat en att tjattat på mig idag om allt möjligt...=)

nu ska jag hoppa i duschen...o sen slänga mig på soffan o slappa....

härligt söndag idag...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0