idag!!!

vad har hänt idag då??

jo Selma vaknade 06,00!!!!! ååå vad jobbigt......=)  Theo vaknade 08,00 varför kunde inte selma sova så länge??

när klockan var 09,00 så var hon jätte trött o gick o la sig brevid mange o somnade hon såg inte så jätte pigg o frisk ut...

sen när eko öppnat o selma vaknat så körde jag o selma dit för att handla blommor till balkonglåderna o lite krukor, det blev som vanligt när man kör till eko lite mer än bara blommor!! =) ( hon skulle ju me fast hon ät jätte förkyld.)

när vi kom hem var selma jätte trött igen, såg på henne att hon inte mådde så bra.....feber...så hon la sig på soffan o tittade på barnkanalen....sen efter någon timme frågade hon mig: mamma får jag gå o lägga mig?  jag svara: det e väl klart du får. o så tänkte jag varför skulle du inte få sova om du har feber o e jätte trött?? vilken gullunge hon är.

så det blir inget jobb i morrn...hemma med selma ( o Theo, drar inte ut selma för att köra o lämna Theo några timmar på dagis....hade kanske gjort det om han hade gått på dagis här i byn men det gör han ju inte (än)..)


jag fick i alla falla plantera blommorna själv, selma orkade förståligt nog inte...men jag o selma ska så lite fröer när hon e bättre   =)

men fint blev det, selma ville ha rosa o lila blommor, rosa o blåa blev det... så fint..=)

Theo har hjälpt mange idag!! fixat med lite allt möjligt...o så har jag o theo sparkat lite boll, o mysigt o han var oxå trött idag sova 2,5 timme lunch, o sover redan igen...

hoppas mina busar e friska till på lördag, då e det ju fest/kalas....e dem inte det får vi ju stanna hemma men det hade varit kul att gå dit...=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigt tösen är sjuk..hoppas hon mår bättre idag! =)

2009-05-22 @ 12:34:20
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0