hunnit i kapp!

det blev en mycket liten promenad idag....båste inte bort men blev blöt( så tråkigt typ höstväder...ska det inte vara sommar nu??)

nu e vi äntligen ikapp på jobbet, känns sååå skönt! allt e under kontroll igen, har t.o.m hunnit skylta idag...imorrn får vi nog damma o putsa bågar....(inte jätte kul, men det behövs).

vi har suttit o planerat vår semester (om vi nu får nån semester ihopa??...) vi ska i alla fall hälsa på syrran eller båda mina syrror kanske ...=)

har ju fortfarande inte varit o hälsat på becka o hon bor ju inte så jätte långt här ifrån...skäms nästan...men dem helgerna vi har tänkt då e hon ju hemma hos mamma o pappa... =) o då e det ju inte lönt att köra dit!!=)


nu väntar sängen...fast jag har sov morrn i morrn....eller ja det beror på selma o Theo förstås...när dem vill upp...inte för tidigt hoppas jag...

i morrn e det fredag....skönt!
på lördag ska jag till johanna
på söndag e det skånesdjurpark som gäller...mysigt


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0