fortfarande feber

Selma har fortfarande hög feber, så tråkigt. Theo kändes lite varm, men ingen feber än i alla fall.

idag har jag storstädat huset, gäller att passa på när man e hemma, Selma sov o Theo satt o lekte med sina bilar, så jag kunde städa i lugn o ro. =) så nu är här rent o fint igen. =)

annars har det inte hänt så mycket idag, Selma har det varit synd om (tycker hon i alla fall, kan inte nått, men så får det vara när man e liten o sjuk)o Theo har varit snäll som en mus nästa hela dagen...=)

blir igen fest för mig o Selma i morrn, får se om Theo oxå stannar hemma lika bra kanske, ingen fest, ingen klänning,,,(...men det kommer ju fler fester...) 

Jag läste det ståndaktiga tennsoldaten för Selma nu när hon skulle sova (hon ville höra den o den fula ankungen)...o i den sagan finns ju pappersballerinan som balanserar på tå.....o Selma sa att hon ville vara lika fin som henne o balansera på tån, så nu vill hon ha en prinsessklänning. .... ska ta o skriva upp det på hennes önskelista så får hon önska sig det när hon fyller år...gäller att fylla på den listan...=)

trevlig helg på er

puss






Kommentarer
Postat av: Petra

Inget kul med sjuka barn. Kram

2009-05-22 @ 20:53:20
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0