efter regn kommer solsken!!

vaknade i morse o var så trött, ville bara trilla tillbax i sängen o sova några timmar till.
sen börjar det ösregna o jag menar verkligen ösregna, fast med mitt humör denna morrn så matchade vädret o mitt humör varandra perfekt....

stakars min älskade mange som köra Mc till jobbet (bilen stod kvar hos brossans sin)

bara att köra iväg o lämna mina sötnosar på sina dagis, var som en dränkt katt efter detta, o inte blev jag på bättre humör inte...grrr...

jobbet flöt på, tre lödningar har jag gjort idag (undra om vad som hänt ihelgen...???) men det gick ju i alla fall bra,

sen var det dax att köra o hämta Theo ( jag jag fick världens mysigast kram han honom när jag kom) som skulle till bvc, mätas, vägas, bygga klossar m.m ok i pannan o en spruta i benet så var han klar!! =) Theo var så duktig.

sen hämta bilder hos fotografen som skulle vara klara men det var dem ju inte, inte alla suck, men han skickar hem dem.

i väg o hämta selma som inte upptäckte mig först ( dem var ute o lekt) men när hon upptäckte mig skrek hon MAMMA o så sprang hon o hoppade upp i famnen o gav mig en bauta kram...=)

precis som himlen klarnade upp o solen bröt igenom på eftermiddagen, likadant gjorde mitt humör.. =)

så efter regn kommer solsken.....på många sätt!!! =)

ha en underbar kväll

puss på er

idag e jag extra glad för:

-mina underbara barn, som jag älskar mest i hela världen
-min älskade mange som står ut med mitt konstiga jag. som jag oxå älskar massor massor o massor. 


Kommentarer
Postat av: johanna

du har en utmaning i min blogg =)

2009-05-18 @ 20:15:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Mange

Jag älskar dig!! För den du är inte för den du borde vara.!!!!!



Din Mange

2009-05-20 @ 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0