7 sanningar

jag har fått en utmaning av johanna.

...Berätta 7 sanningar om dig själv:



  • jag är jämt hungrig

  • jag är beroende av choklad

  • jag tycker inte om spindlar

  • jag skulle aldrig våga tatuera mig

  • jag älskar dåliga tv-serier

  • jag börjar gråta när det händer nått hemskt med ett barn på tv

  • jag vill så gärna ha en hundvalp



                                                                                jag utmanar:


                                                                                  
                                                                                    Anna
                                                                                   Camilla
                                                                                   Sabina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0