Selma o Theo mysbarn

orkade inte riktigt gå upp i morse...Selma låg i vår säng , under mitt täcke o det var så varmt o mysigt....
o då blir det så klart lite bråttom sen...=)

jag fick väcka Theo i dag, han sov så gott....=(  men för första gången på länge hade han tid att sitta i mitt knä o äta vällingen...(ligger annars i sängen o äter, för han kan inte koncentrera sig annars, måste ju ha koll på allt som händer hela tiden=)...) det var så mysigt...

en riktig mys morron trots allt...=)

Jag sa till Selma några gånger att hon skulle ta på sig sina strumpor o tillsist sa han: tjat tjat....suck o sen tog hon på sig sina strumpor...det lät så himla roligt när hon sa så...=) hihi

dax att jobba lite

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0