Selma är så påhittig

jaha...idag har jag varit hemma med Selma o Theo för Theo har varit sjuk, men idag var dem minnsann pigga o glada så det blir dagis i morrn...
o jag ska jobba... 9-18....för camilla är fortfarande sjuk...stakaren...

hunnit med massor idag...det var förstås skönt...men tråkigt att Theo har varit sjuk.

Selma har hittat på så mycket saker idag...hon har haft sagostund för mig o hittat på dem mest fantastiska
historierna....=) det var pippi o mörkar skogar, och bilar som gjorde det ena o det andra...=)  hon e för söt....

Vi var ute en stund idag oxå...leta vårtäcken.... hitta videungar......och SNÖDROPPAR....jag gillar snödroppar...då känns det som att våren e påväg....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0