P3

lyssnade på P3 kl.14.00 idag...brukar inte lyssna på P3,men jag fick ett tips av mange idag att lyssna då....
min kära kusinskusin var med på Fredagsflörten....mycket kul att lyssna på( för er som inte vet går det ut på så är det att en singel(min kusinskusin) gör nån presentation o blir lite intervjuad o sen får i (detta fall) tjejer ringa in o fyra tjejer kommer fram o sen blir det lite frågor till dem o så får han välja ut en som han får nummer till och förhoppningsvis blir det en dejt....)...undra hur det går.???....
fast det blev inte den tjejen jag trodde att han skulle välja....kanske får träffa henne nästa storsläkt träff...=) lite coolt....

och jessica o becka läser ni detta så var det PG.......=) (ÖITP)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förstod att det var PG, synd att jag inte visste det så jag kunde lyssna på det. Ska se om det går att hitta på hemsidan.

2009-03-14 @ 09:17:46
Postat av: johanna

kul haha... kanske nått man borde testa , eller nja! haha

2009-03-14 @ 11:18:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0