Längtar till helgen!

Det ska bli så skönt meed helg...bara en jobb dag kvar...

Längtar så tills helgen...på lördag blir det andy´s med barnen o Mange, vi ska dit med Anna , Matte , Felicia o Kevin...ska bli kul att leka lite..=)

Och söndag ska jag , Petra, Johanna o Becka till The studio i Malmö och bli sminkade o fotade....hmmm....spännande....=) men man ska ha 3 ombyten med sig så att det blir lite variation på korten...men vad ska jag ha för käder???         den som lever får se!!

Idag har det inte hänt så mycket...jobbat...slipat glas (kul för det håller jag på att lära mig, alltid kul att lära sig nått nytt =)..)

Det gick jätte bra att lämna Theo på dagis idag....=)  så skönt för det e så jobbigt när barnen blir lessna....

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, det skall bli kul i helgen =)

2009-03-05 @ 20:39:38
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0