Jag e bjuden på bröllop...

ååå så spännande jag har inte varit på bröllop på 20 år....då var jag ungefär 6 år o var brudnäbb på min mosters bröllop...kommer ju inte i håg så jätte mycket av det...men jag kommer ihåg en sak väldigt väl, o det var att vid middagen låg det vad jag trodde var vindruvor framme,jag tog en o tänkte ååå vad gott med vindruvor...men bläää...det var ju inga vindruvor utan oliver...tvi......jag kan fortfarande inte äta oliver....fy vad äckligt jag tyckte det var....=) vilka minen... men åter till det "nya bröllopet" det ska bli så kul...fast jag får ju vänta ända tills september...=( fick inbjudan idag!!!!=)

varit en så skön dag på jobbet...hunnit med saker som bara måste göras min som vi inte hunnit med...som att dammtorka i butiken(inte så kul men nödvändigt) o skylta om...det blev om jag får säga det själv jätte bra....jag o camilla har bollat ideér ett tag o nu blev det gjort...blev så bra....=)

längtar tills nästa fredag!!!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0