hyllning till mamma o pappa

jag älskar dig mamma..

jag försår precis (eller nästan ialla fall) hur du hade det när vi var små till vi var tonåringar...allt tjatt o gnatt...om att detta inte är ett hotell...ibland känner jag mig som tre barns mamma =) Selma Theo o mange...=)...

jag försökte i alla fall vara en bra dotter lite sent men bättre än aldrig...=) när jag var gravid med Selma var jag så uttråkad att jag städade nästan hela mamma o pappas hus...(vilket jag aldrig gjort tidigare)....hoppas det kompenserar lite i alla fall....=)

jag älskar dig mamma o pappa för att ni alltid ställde upp för mig alltid...

hoppas ni vet var ni betyder för mig! älskar er.....hoppas vi ses snart....saknar er när jag inte träffat er på länge......puss puss puss!!!



Kommentarer
Postat av: johanna

Fint inlägg...jag förstår hur du känner, fast jag inte har barn...vilka blir på på fredag?=)

2009-03-21 @ 09:45:27
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0