Deppig...

Började redan i morse, Theo blev lessen när jag lämnade honompå dagis idag ( det gick visserligen över innan jag hann gå utanför dörren men ändå..
Sen har det varit rätt mycket på jobbet idag....när det äntligen var dax att köra hem så börjar det snöa....(vill inte ha mer snö)...sen kommer jag hem,...
Selma hade redan somnat, Theo somnade tio minuter senare, Mange mötte jag i dörren, han skulle köra o träna...Nu har jag ätit lite...så nu väntar en STOR HÖG tvätt....o massor disk...=(   ibland vill man bara krypa ner i sängen o dra täcket över huvudet o glömma.....

men en positiv sak....det låg nya numret av mama i brevlådan...så slutet av dagen kanske blir bra i alla fall....=)

Nu e det dax att ta tag med tvätten....

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha du får komma hit och hjälpa mig äta upp resten =)

2009-03-12 @ 21:33:00
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Stackars gumman. Jag vet hur sådana dagar känns. Inget kul alls. Hoppas du känner dig bättre snart. Kryp ner med Mama snart .

Kram

2009-03-12 @ 21:34:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0