dator reperatör det e jag....

"stormadde"  (jag e "lillmadde" på jobbet) har smittat mig med förkylning.....ett jäkla sätt....e så trött att jag hade kunnat somna nu....

slapp köra o lämna Theo i skogen idag, kom på i morse att det var utefm. idag på Theos dagis o då brukar dem vara i skogen (var??? det kan man ju undra) jag lämnar halv 11 på onsdagar och då är dem redan där, (glömde ju kolla var dem skulle vara i går när jag hämta, kom ju på detta i morse)..men i alla fall så körde jag till dagis o där fanns ju en "fröken" kvar det var ju tur så jag slapp köra vilse i skogen =)....

kom in en kille idag i butiken....med en dator...hmmm har han gått fel tänkte jag....men det hade han inte...expert hade skickat honom till oss....för dem hade inga skruvar till hans dator....men det hade jag...hihihi...så nu var man dator reperatör oxå...=)

som jag skrivit innan så ska jag o camilla inte äta godis på jobbet....så nu blir det frukt i mängder.....=) snart e all frukt slut....=) dax att köpa ny??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0