puss på kinden

vilken underbar dag det varit idag.

började redan i morse:  blev väckt av Selma av att hon gav mig en puss på kinden...mystös...=)
sen rullade det på som det gör på morgonen...Theo vaknade inte förrän kvart i nio...så jag o selma fick lite mys tid, samtidigt som jag fick lite gjort på morronen.
när Theo vaknat så satte vi i gång tuta o körskivan...så då blev lite morrongympa..=)
dem e för söta båda två när dem hoppar o stuttsar o håller på...

sen har det gått som en dans på jobbet idag...städat klart lagret...nu blev det så fint

hem o mysa lite m barnen...läsa för selma o busa lite m theo...

vid 20,00 körde jag i väg till H o blev pimpad.....=)  så nu kommer jag att bli jätte fin på kusinens student på fredag...=)

greys...snyft......måste det vara uppehåll nu???

nu ska jag gå o sova...

puss på er

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken mysig dag!! =)

ja fan att det är säsongsavslutning..dte får inte sluta så!!!! hatar dte haha

2009-06-10 @ 22:22:02
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0