e det klokt igentligen

vilken eftermidag det blev på stan, först till frissan (blev mycket nöjd =)...lite annat en vad jag brukar ha det...ska försöka få in en bild  morrn eller nått)
Selma o Theo var jätte snälla o duktiga.

sen blev det att par sandaler till Theo o lite sommar kläder till både Selma o Theo..(så nu får det bli lite strand väder..=)
snart har jag ju semester...ska bli så skönt, o jag behöver verkligen semester nu känns det som.=)..)

men det blir alltid lite kaos att ha både Selma o Theo själv i stan...dem e ju inte stilla precis...=)

jag o selma var o gympade idag med FS. skönt att gymap lite o inte bara styrketräna hela tiden..=)

cityakuten e såå bra idag...sista avsnittet, det måste ju sluta m stil!! =/

i morrn e det grill avslutning på Selmas dagis...ska bli trevligt! =)

sen får jag nog köra o handla lite inför midsommar afton...e det klokt att det redan e midssommar??? fattar inte vart tiden tagit vägen??!!!

ska inte göra nått speciellt på midsommarafton..ta det lungt! klä midsommarstången här i området, o sen e det dans o fika..=) hoppas det e fint väder, i fjol regnade allt bort..=)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0