min första semestervecka

har varit:
Solig               Underbara sköna sol har gjort att vi har kunnat vara vid havet
Varm              Så vi har kunnat bada i havet, o i (plask)poolen hemma
Mysig              Har fått så mycket mys av mina små älsklingar
Busig              Selma o Theo o jag har busat lite oxå
Lite tråkig      För Mange inte har haft semester
Bråkig             Lite bråkig, men sån är syskonkärleken=)





Jag kan inte klaga på min första semester vecka, kunde nästa inte bli bättre =)
hänt så mycker roliga saker, o Selma o Theo har varit så mysiga (Mange oxå när han kommit hem)

Nu tar vi en vecka semester till......hoppas den blir lika underbar...(snart har ju Mange oxå semester..längtar)

ses!

puss på er

Kommentarer
Postat av: johanna

Skönt med semster i denna värmen... jag vill oxå!!! pussa sötnosarna från mig... =)

2009-06-29 @ 19:05:35
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0