Becka gästbloggar!!

Hej!
Denna kväll förlorar jag min "oskuld" som bloggare genom att vara gästbloggare i min systers blogg.
Ikväll har jag varit här hos min min "lilla" storasyster och firat midsommar :) och så fort man kom innanför dörren så möts man av ett glatt 'moster Becka' från gulliga Selma. Under kvällen har man lekt, umgåts och ätit god lax *mums* och självfallet så måste man ju smaska i sig några jordgubbar med glass för vad skulle det vara för midsommar utan JORDGUBBAR. Som vanligt så har Theo hållt låda under hela kvällen vilken busunge han är. Jag har under kvällens lopp även hunnit få en lång massage av lilla Selma vilken gullunge hon är.
Som en summering av kvällen så har det varit en trevlig midsommar och vad är en svensk midsommar utan den obligatoriska åskan!!
GOD NATT!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0