snart paddla kanot

orkade inte lägga in bilder igår, satt o pratade med mange en stund istället. o så installerade vi antivirus på den bärbara datorn....=)

nu sitter jag här på jobbet o har lunch,har varit ute o gått en runda så skönt, inhandlat ett nytt läppglans o nagellack.

när jag var ute o gick min lilla runda, så kom tydligen mamma o pappa förbi, dem hade tydligen ärrende i lilla B =) men jag var ju inte här...=(

 inte så mycket att göra idag på jobbet, dagen innan löning...behöver jag säga mer...

ute e det så trist väder, tycker så synd om alla som började sin semester denna veckan eller fortfarande har semester, så trist!! här kändes det som att gå in i en ångbastu när man gick ut igår o i morse, nu har det lättat lite!!

snart helg ska bli skönt, i morrn ska vi lämna Selma o Theo hos farmor o farfar sen ska dem sova där hela helgen, för tidigt på lördag morrn bär det iväg för att paddla kanot men hela tjocka släkten o fira mamma o Dodo..=) 5 timmars kanotpaddling passar inte Selma o Theo riktigt..=)  sen på kvällen blir det mat o fest...o övernattning, kan ju gissa att det inte blir alltför sent....man är nog rätt trött efter paddlingen, vi ska ju börja kl. 09,00 o det tar typ en timme att köra dit!! upp tidigt alltså...=(
sovmorrn på söndag morrn får vi hoppas...=)

kommer dock att sakna mina busfrön...men jag kan tänka mig att dem behöver komma från mamma o pappa lite (har ju varit med oss nu i snart 6 veckor utan avbrott...hahaha....snart e det dax för dagis igen, selma längtar i alla fall..=)


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0