systempåse!

Theo han e för roliga, han övar ett ord i taget just nu e allt okej nästan allt gukA= gurka allt som har med grönsallad att göra i alla fall..=)   fast det e skönt att det äntligen börjar komma lite fler ord! =)

Jag kommer väl att få ångra detta utalande...jag sa nått liknande om selma ...åå vad kul det e nu när hon börjar prata lite. visst nu får man ju inte tyst på henne!!! skav i mina öron för det mesta!! =)

Igår hade jag massor att göra på jobbet, fast trist att vara själv! =( men nu e snart allas semestrar slut så då e allt back to normal.  =)

Nästa vecka börjar allvaret igen, Mange börjar jobba igen, så nu ska Selma o Theo till dagis igen, två veckors slit på olika ställen sen äntligen har jag en veckas mammaledighet o inskolning med Theo för då ska han börja på Selmas dagis!!! jippi, ska bli SÅ skönt!!

igår var jag så trött, jag somnade framför tv.n innan klockan var 22,00 det var längesen sist!! vardagen börjar komma ikapp. =/

sa till Mange i morse, f-n vi måste till systemet!! (var inte så länge sen mange besökte tyskland) jaha svara mange, jag måste ha en påse!!

???

dem e ju så bra att ha matlådan i!!!

Mange tycket jag var knäpp (jag älskar honom i alla fall  =)..), o sa att jag kunde köpa en låda lauder(eller hur det nu stavas)  till honom, (whiskey)
vad hade det med min PÅSE att göra, jag ville ju nte ha en låda utan en påse!!! =)

massor att göra idag på jobbet, i morrn börjar jag 11,00 ska bli skönt, om halsontet gott över så kanske man skulle köra till gymmet innan jobbet...hmm....tåls att tänkas på!!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja bowla är kul...så kan man käka lite där med..å sen åka hem till mig, eller ngn annan och dricka.. så kan det nog bli en ganska blöt tillställning ändå :P



hehe jag lyckas bra med spilla på mest mig själv, tur det iaf =)

2009-07-30 @ 15:06:12
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Javisst lät det som en bra plan =) Skall kika på ngn dag så får vi hoppas alla kan då =) det är ju inte så lätt å få ihop alla :(

2009-07-30 @ 16:05:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-30 @ 16:11:37
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0