Punka

efter åskovädret igår så funkade inte internet som det skulle, så jag tänkte jag provar blogga med mobilen....efter två missslyckade försök gav jag upp, för så fort jag hade skrivit klart, så gick det inte att göra mer....suck...

idag har vi varit på frukost kalas...mmm...riktigt god frukost....när vi skulle köra hem därifrån , svängde vi inom mamma o pappa....blixten hade tagit derras dator....suck, mange ska försöka hjälpa dem i morrn.... =)

lite bråttom som vi har så glömde vi hämta manges bil (han hade lämnat den på killkvällen, dem hade igår) o tror ni inte att jag fick punka på bilen oxå??...VA jag har aldrig i hela mitt liv fått punka o så lyckas man få det när man inte har tid med sånt o på motorvägen dessutom....
på måndag blir det ju till att köpa  nytt däck....eller jag båda fram...=( (roligare kunde man ju haft för dem pengarna...)

men jag hann ju ialla fall, för här sitter jag ju o blogga lite oxå...tänka vad man hinner mycket när man vill..=)


nu ska jag strax gå o göra mig i ordning....en tjejkväll hos Anna väntar...har längtat så....äntligen dax, kan verkligen behövas..=)
men det blir nog inte så många glas vin idag, lär ju stiga rätt upp i knoppen....=/

har precis tagit mig en kalldusch....men snart e jag lika varm igen...vilken varmebölja det varit nu....

nu ska jag gå o fixa färdigt mig, vi ska ju vara hos Johanna o 45 minuter...

puss på er

ses i vimlet ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0