marknad

igår var jag o klippte mig, blev nöjd..kommer bilder ikväll!! =)

sen var vi på marknad, massor skräp som vanligt, men det e alltid kul att gå på marknad, Theo skulle ju kolla på vartenda leksaks stånd som hade bilar o traktorer...helt galen i det är han...=)

lite saker blev inhandlade så klart (kan inte gå på marknad utan att handla nått) ett nytt skärp till Mange, karameller o kolor mmm gott så klart, en bil till Theo o en sån där snurra (massor olika färger på snurrorna, ni kanske fattar vad jag menar) till Selma =)

idag sitter jag här på jobbet själv igen o jobbar till 18,00, just nu har jag min lilla lunch, ska springa ut en runda o få lite frisk luft annars blir jag knäpp (okej mer än vanligt då=)...)


puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe då får han känna på lite hur det är vara pappa ler trots är ju inte så himlans kul, men bara bita ihop =) och sätta tydliga gränser så går dte över snabbt.... :) ja vi hade en bra dag imåndags :)

2009-07-22 @ 17:35:33
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0