knasdag!

Vilken helknasig dag på jobbet idag, känns som allt varit så rörigt, är så trött i huvudet nu.
Alla kunder kom samtidigt, och det var massor söndriga glasögon, vad gör igentligen folk med sina glasögon?
Jaja det e ju i och för sig rätt bra för oss, vad skulle jag annars göra om jag inte hade haft glasögon att laga o sälja och sånt! =)

Jag tänkte att jag skulle gå ut och gå en runda nu på kvällen, men vet ni vad? jag orkar inte, har inga krafter kvar, när ska denna förkylning försvinna ur min kropp? vill verklingen börja träna igen, men jag har ju varit förkyld i en evighet nu känns det som, förkulningarna avlöser varandra. suck!!


Jag har kommit på en sak jag skriver alldeles för lite och det är: Jag älskar mina underbara barn Selma och Theo och jag älskar min underbara älskling Mange!!  Älskar er massor!!

och så klart älskar jag alla mina nära och kära! =)

Imorrn är det Mange sista semesterdag, på måndag börjar allvaret, men först har vi en underbar (hoppas jag ) helg som väntar, men barnens dag, och vila!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0