frissan

fösta jobbedagen slut, o ledig i morrn,.,..=) gött!! 

i morrn blir det till frissan o bli klippt, tyvärr har min frissa semster, så det e någon annan som ska klippa mig, men det blir nog bra hoppas jag, finns en risk för att allt hår försvinner...hihihi..okaj inte allt men en hel del...kan ju aldrig spara ut håret, tröttnar...=)

idag när jag kom hem från jobbet så rusade både Selma o Theo mot mig, så härligt att dem blir så glada att se mig..=)

nu ska jag slänga mig på soffan en stund.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

mmm tack för alla ord. Du e go du vännen!

Jo men han tänker inte som normala människor hennes pappa! Flåt men e så arg på honom.

Massa kramar

2009-07-20 @ 22:34:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

hur känns det och vara igång igen?=) hoppas frissan är bra!

2009-07-21 @ 11:43:29
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0