AJAJAJ

AJ AJ AJ!
Idag har jag så ont i min hals, snyft! hoppas någon tycker synd om mig! =) hihi.
Jag som trodde det höll på att försvinna, för igår hade jag inte så ont, men tydligen hade jag fel!=(

Jobbar till 18,00 idag, inget kul att gör det en fredag! =( men någon måste ju göra det också!

Lunchen är i micron, undra i fall jag kan äta nått? Lite slinker nog ner, kanske skulle haft soppa eller nått sånt. hmm..varför tänkte jag inte på det?

Skönt att det är helg snart, denna veckan har varit seg som bara den, vet inte varför igentligen?!

I morse vaknade Selma halv 6, ååå nej jag vill inte gå upp nu tänkte jag, men det var bara att masa sig upp o hämta henne (satt i sin säng o skrek MAMMA) suck, men lite välling o mys mellan mamma o pappa så somnade hon igen o sov ända till klockan 08,00.

Då vaknade hon med ett ryck, och hoppade upp ur sängen och sa: nu tänker inte jag sova mera, dax att vakna.

Hur kan hon bara hoppa upp så där tänkte jag och så mumlade jag det till Mange.  Han tittade på mig och sa: Men du var precis likadan innan.

Hmmm jo det är ju sant, men det var innan jag fick två barn, då kunde jag vakna hur tidigt som helst på helgerna (fast jag var tonåring som borde sova länge) men ringde väckarklockan då var jag seg.

Men nu när jag har två barn så är jag så trött och vill inte alls vakna (vissa dagar i alla fall). Fast när jag tänker efter så är jag nog piggare än dem flesta på morgonen (men rätt trött på kvällen) =)


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0