Tänder

Hade världens äckligast dröm i natt!

Jag drömde att mina tänder trillade ut, jag kunde plocka ut dem som ett par löständer, fast lite av tänderna satt kvar och framtänderna. Kände riktigt smaken av det, precis som när man var liten och tappade tänder, lite blodig smak! ööörrkk!

Jätte läskigt! När jag vaknade var jag tvungen att känna så alla tänder satt på plats, och det gjorde dem! Pust vilken tur!!

Undra varför jag drömde detta??  Hmmm kanke för att ena visdomstanden är på väg upp eller för att jag åt massor segaolor och knäck i går??

God morgon på er i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Tack va go du e gumman!



Usch o fy vilken dröm!! Stackare. Sånt e så hemskt att vakna av. Man vet först inte om de e en dröm eller ej.

Hoppas du får en bra dag!

Kramar

2009-12-21 @ 10:59:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Kia

Trillade in här från luransblogg. De sägs att om man drömmer om att tappa tänder så betyder de att man ska genomgå en förändring i livet. Och de kanske är giftemålet för er? :)

Kram

2009-12-28 @ 09:40:57
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0