ofrivillig sovmorgon

Vilken morrn!!

Natten har varit ganska lugn, Selma vaknade vi 00,00 och kom ner till oss, sen vaknade Theo 00,45 och hade kissat ner hela sängen. Bara att börja byta lakan av med kläder, tvätta av honom och på med ny blöja och pyamas. Tack för att plastadfrotté finns!

Sen sov vi som stockar!! =) Ända tills Theo vaknade och skrek efter mamma 07,47, Suckade och tittade på klockan, SHIT!!  sa jag rätt ut, Selma som låg brevid mig vakande och frågade VA??

Snacka om att försova sig!! Ska ju lämna barnen på dagis halv 9 och måste börja klä på dem ytterkläderna 08,15!! Skynda!! skynda!! Kunde ju inte komma försent till jobbet idag, när vi personalen hade bestämt att vi skulle ha ett viktigt möte!! Men jag hann i tid, men hela dagen blir ju lite konstig när man måste stressa så på morgonen.

Men Selma och Theo var jätte duktiga och gjorde precis vad dem skulle och när jag sa det!! =)

Sen hade vi ett möte som gick mycket bra!! =) Chefen fick sin julklapp och C fick sin födelsedagspresent!! För nu träffas vi inte alla sammtidigt förrän v.2!

Ser ut som en snögubbe just nu!! hahaha...tog en lunchpromenad i snöfallet!! Men tro inte att de ligger kvar på marken inte!! åå nej det smälter bort så fort det landar!! Men lite julkänsla får man ju i alla fall!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen!

Bra att mötet gick bra. =)

Oj ja de e så trist när man väcks av att dom kissat ner sig totalt. Inget roligt att pyssla med mitt i nassen inte. Men men thats life with children.



Ja ohhh va mysigt lucia firandet va imorse. Så duktiga dom va. Och lillan hon sjöng som bara den =) Så stolt man blir.



Ja tyvärr ligger ju inte snön kvar... hmmm vill ha snö ju. Så man får lite julfeeling.



Kram

2009-12-16 @ 16:04:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh jobbigt med ofrivillig sovmorgon... :( tu du hann och mötet gick bra ;)



plugga lugnt vet ajg int eom jag gjorde, har skrivit så fingrarna glöder... men nu är jag klar för idag! =)

2009-12-16 @ 16:33:38
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0