GLAD

Tänka att man kan bli så glad för detta, men det blev jag!!

Köpte en tia lott förra veckan och vann 20 kr, idag när jag och selma var och handlade så tog jag två nya lotter, började skrapa den ena, nej som vanligt ingen vinst (brukar inte köpa lotter, och när jag nån gång gör det så vinner jag aldrig) sen började jag skapa nästa.....

och jag vann 200kr...

Tjoho...inte någon bauta högvinst direkt, men lika glad blev jag för att jag vann för en gångs skull!!

Tänk att jag kan bli så glad för något sånt !! hihi

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja hoppet är det sista som lämnar en...så hoppas med på en vit jul..mysigare då =)



ohhh se där 200kr är bättre än inget ;) kul när man vinner...jag är sämst på köpa lotter haha



haha då hade du bra sysselsättning då :) jag skall börja läsa på bussen imorgon

2009-12-19 @ 21:20:08
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Men gud så roligt!!! 200 kr är ite det sämsta med en insats på 10 kr, även jag skulle ha blivit jublande glad!!! Hoppas ni har en mysig 4:de advent, massor av kramar från sockenvägen

2009-12-20 @ 08:41:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack vännen! =) vi får ses sen när jag är hemma igen =) boken får vänta tills ikväll... resan tar bara 45min så jag blir nog knäpp om jag måste sluta mitt i haha..

2009-12-20 @ 10:57:19
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0