vilket väder

Vilket underbart väder det är idag, synd att jag jobbar hela dagen idag 9-18 =( håller tummarna på att det håller i sig till helgen. För är det fint väder i helgen då är det stranden som gäller, det vill jag lova.

Jag har träningsvärk idag, =/ tränade lite igår, har ju inte kunnat träna på hela sommaren nästan, så det var skönt att komma igång lite igen, och det är rätt skönt att ha lite träningsvärk också. Fast det märktes att det var ett tag sen jag tränade. =)

Nu ska jag minnsann gå ut och gå en runda, det är ju så fint väder.

puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja det är säkert en fotbollspelare jag skall bli tillsammans med :)

2009-08-06 @ 13:13:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0