Måndag o Tisdag

Dagen i går gick så fort, Theo puttade ut mig från dagis när jag skulle lämna honom , han ville verkligen att jag skulle gå, så han kunnde vinka i förnstret, hahaha det är så skönt att han gillar dagiset. =)

Vi har haft massor att göra på jobbet idag, så tiden har verkligen rusat iväg, men vi har fått undan det mesta nu, så vi får hoppas det kommer lite nya saker att göra i morrn, men det gör det säkert.=) 

Sen kom jag hem och stakars lilla Selma hade blivit stucken av en geting på dagis, ajajaj.
Hann inte vara hemma så lång stund innan det var dax för Selma och Theo att gå och sova. När dem somnat körde jag iväg och stor handlade, massor mat blev det, det var så skönt att handla igår på kvällen, för det var inte mycket folk alls, lungt och skönt! =)

Idag tog det lite längre tid att lämna Selma och Theo på dagis,  det var tre fröknar som undrade hur det hade gått med Selmas finger efter getingsticket! gulligt av dem, men det tog lite tid att rabbla igenom allt tre gånger! =)
Theo var inga problem att lämna, han puttade ut mig och smällde igen dörren efter mig, han knappt säga hejdå till honom! =)

LIte lugnare idag på jobbet, ska strax ut och gå en sväng i det fina vädret. =) Kanske ska se om jag orkar och hinner träna idag, blir så sent, är ju inte hemma förrän typ halv 7, men så kommer det ju att vara nu, så det är väl bara att vänja sig! tur att gymmet är öppet till 21,00. =)

Nej nu ska jag ut och promenixa lite

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen!

Skönt att handla igår ja. De förstår jag. Inte en kotte va? ha ha alla lika fattiga. =)

Ja de gick bra ändå idag, inte så mkt folk, men blir nog nu när alla slutat jobba.

Stackars Selma som blivit stucken.

Skönt de går så bra med Theo! De e en stor sten som lättar från ens hjärta.



Ja de ska bli kul på tisdag att springa. =) Får väl se hur de går.



Kramar

2009-08-25 @ 16:27:35
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ibland gör man det, tur det...det är väl det som får en och stanna kvar..å lite kärlek haha... =) aja han hör säkert av sig, gör ahn inte dte så är han en skitstövel han med...då har jag ju min hemliga beundrare asg



nej nu är det bara 3 pass kvar..vill inte. men inte mycket att be för!

2009-08-25 @ 18:52:59
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha skall han höra av sig, får han nog skicka med en bild oxå.. s föredrar nog att j hör av sig...man blir ju knäpp! =)



hehe blev det ngn träning...?=) jag sviker friskis...skall börja på friskvårdshuset istället...så man kan simma lite oxå!!! =)



haha det tog 1h och 10min enkel väg..så total 2h och 20mion....men hade en trevlig klasskompis och snacka med så =)

2009-08-25 @ 21:07:27
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Ja skönt att man inte e ensam om att gilla att storhandla mat. =)

Hoppas du har en fin dag idag.

kram

2009-08-26 @ 09:48:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja sådana filmer går alltid att se. Men man fick lite sån pinsam feeling igår över vissa situationer... hmm va vi sådana?? Förmodligen =)

KRam

2009-08-26 @ 14:05:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

ah nej min klasksompis åkte igen tåg..hon tyckte bara synd om mig haha.... annars hade vi nog haft kul på tåget tror jag :)



J är knäpp-- men det är hans problem, inte mitt. jag kan inte vänta han skall betsämma sig...så bye bye mr j =)



jag skall nog inte bry mig om killar haha

2009-08-27 @ 11:35:25
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0