snart som vanligt

Äntligen dem värsta jobbedagarn över, i morrn är det fredag och sista dagen på detta semsterschema.

På måndag är det som vanligt, eller nästa i alla fall, vanliga tider, men det saknas fortfarande en. Ska bli rätt skönt, fast jag kommer att sakna att vara ledig en dag i veckan. Det har passat mig och min familj mycket bättre. Vi får väl se hur det blir i farmtiden.

Har precis pratat med en av mina kusiner, det var evigheter sen jag pratade med honom, så det var massor som skulle avklaras, typ så där 1 timme och 30 minuter, hihi

Jag känner mig lite rastlös just nu, vet inte vad jag ska göra riktigt!!

Just nu i denna sekund blev det bestämt att jag och Johanna ska gå på bio i morrn, jag har inte varit på bio sen i februari.
 ska bli skoj!!

Nu är det dax att gå och sova är ju en dag i morrn också, särskilt om jag ska orka titta på bio också.(och inte somna) haha

puss på er


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ja tomelilla...vi får väl se haha =)



ses imorgon =) kram

2009-08-06 @ 22:21:11
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0