TACK!

Tack Hellan och Mackan för hjälpen idag, ni är urgulliga!! =) Och du Hella tack för en supergod blåbärs paj som du gjort alldeles själv =).

var så mysigt att komma hem från jobbet idag, barnen på gott humör (undra vad Hella och Macke gjorde med dem igentligen?) maten på gång, tack älskling för en supergod middag (magen är den bästa vägen till en mans hjärta...så även mitt =)...undra hur mycket man jag är då?? =)..)

Trevlig sällskap hade vi också av Hella och Macke, som bjud på blåbärspaj till efterrätt, jag är proppmätt måste jag erkänna.


Nu ska jag gå och sova, ska till F&S i morrn och träna!
 Sen på kvällen blir det fest!! återkommer med den, då det är lite hemligt!

Puss på er

saknar er min vänner!

Kommentarer
Postat av: adina

Gör hon:)? Vad roligt! Vad bra namnsmak du har, om jag får säga det själv ;)!

2009-08-15 @ 01:33:33
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0