papparzi-selma

har lovat i ett svagt ögonblick ;) att jag skulle visa min klänning  (som jag tjatde om för några månader sen)  och nu har Selma varit i farten..hihi..snygga mamman=) selma fick också vara med på ett som vi tog i speglen för min kära älskling hade ju inte tid ller nått" =)




och så här ser jag ut just nu i min nya hår färg (som jag tycker blev lite mörk, men ingen annan) eller e dem bara för snälla och säger så ör jag inte ska bli lessen =) kanske blev det inte så mörkt när jag ser fotot!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Hellan

haha snacka om sådan mor sådan dotter....stor smile

tack själv Madde...så mysigt att hinna prata lite med varandra! kram till alla busisar

2009-08-19 @ 20:31:53
Postat av: Petra

Hej snygging! SÅ fin du e!!! Knappast för mörkt! O så fin klänning!¨



Nja mamma mår inte alls bra. Kan ta de sen , inte kul att ta via bloggen...



Kramar i massor

2009-08-20 @ 08:58:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja jag ringer en dag nu snart.

jodå Vi hade de jätte mysigt igår.

Kramar

2009-08-20 @ 09:32:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0