havet

Inskolningen går som smort, Theo har sovit där idag, gick hur bra som helst, t.o.m utan välling, helt fantastiskt! Men igentligen inte förvånad för är det någon som ska lyckas få honom till att somna utan välling så är det "fröknarna" på detta dagiset!! =)
Det är så skönt att allt går så bra, inget emot dagiset han var på innan, dem var också jätte duktiga, men jag har bättre kontakt med dessa "fröknarna" och det känner ju Theo också, och då går allt bättre!!! =)

Jag fick inte vara med på dagis så klockan tio blev jag hem skickad JAHA vad ska jag göra nu, hmm...kan ju köra och träna, så det gjorde jag och tänkte skulle det vara något problem så ringer dem och det tar knappt tio minuter till dagis från F&S. Passade på att ta en lunch med Hella det var super nice, inte ofta man kan sitta ner och äta lunch utan barn bara sådär. Tack!

Sen körde jag hem plockade undan lite, och så var det dax att gå och hämta Selma och Theo, Selma cyklade till dagis idag, hur stolt var inte hon??!! =)

Sen packade vi lite strand grejor, körde och hämtade Johanna och så bar det av till havet, blåste lite kalt men bad blev det för mig Johanna och Selma, Theo den lilla fegisen vågade inte, badade fötterna det var allt, han tyckte nog det var lite kalt! =) och lite kalt var det men det var rätt skönt i alla fall! =)

Selma har sett massor mameter(maneter) idag och Theo har sett massor aka(anka, men det var måsar) idag.=) goa ungar!! =)

Grattis på namnsdagen idag min älskling!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0