dopp

Blev ett dopp idag också när vi var på stranden, men det vara bara jag som vågade bada. Selma Theo och farmor vågade inte. Selma o Theo tyckte nog de var lite för mycket vågor (och då var det ju knappt några) jag gillar vågor. =)
en glass blev det också, chokladglass såklart, mums. =) Tack!

Theo var så snäll på stranden...hmm eller inte han tyckte det var jätte kul att klättra på mig och slänga sand i håret, tveksamt att all sand är borta trots en lång dusch. =/
 Träffade spättan på stranden, det var ett tag sen..=)

Imorrn blir en konstig dag tror jag, lämna barnen 8,30 ända tills 15,00 och vad ska jag göra då?? jo regnar det så blir det lite träning och städning, skiner solen och det är varmt, väntar stranden....jaja vi får se.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det var tur det... så jag inte gick sommaren 2009 utan bad s



trist med er kamera... :( men blir handikpappad utan den med!

2009-08-20 @ 22:22:30
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0