Vilken dag

Vilken dag....

den började med att vi försov oss lite...e sen följede kaoset med mig ända tills jag kom till jobbet, kom på när jag lämnade Selma på dagis 10 min för sent att jag hade glömt Theos nalle så det var bara att köra hem o leta upp den o sen iväg igen o givetvis kommer det ett tåg så det var bara att vänta...suck...ringde chefen o sa att jag blev sen (han blev bara glad för att vi inte var sjuka) =)......

men nu e allt som vanligt igen...=) har precis varit ute o gott en runda i det fina vädret...=) man blir så glad när det e så fint vår väder...=)

i morrn börjar mitt nya hälsosamma liv!!! =)....jag e full med kraft om att detta kommer att gå som en dans!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: johanna

usch inget kul med sådan morgnar, hela dagen blir förstörd! =(

2009-04-02 @ 13:28:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Stackare. Hoppas dagen blev bättre iaf.

Kramar

2009-04-02 @ 21:36:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0