vad har jag gjort för att förtjäna allt detta??

Jag tror jag kommer att ha ont i kroppen i morrn....har precis varit o tränat...det var så skönt, var ett tag sen...

o nu när jag kom hem så höll mange på förfullt, med att plocka undan leksaker(som alltid ligger överallt =)...) sen plockade han ur diskmaskinen o började vika tvätt....vad har hänt.??...   vad har jag gjort för att förtjäna allt detta?? fast det e ju rätt skönt att slippa ibland...love you...

börjar 11 i morrn...så skönt...då hinner man att mysa lite med Selma o Theo...=) (sen sover dem ju nästan när man kommer hem halv 7 eller i alla fall Theo)


denna veckan har gott så fort...redan fredag (igen) i morrn....vad ska man göra i helgen??? hmm...
blir kanske en runda till tollarp så mange kan hämta hem sin motorcykel...=) han e så sugen på att ut o köra nu...=)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0