fotografen

Idag har vi tagit det lite lugnare, var ute o gjorde det sista i trädgårdslandet idag...
sen har vi mest tagit det lungt...jag o selma bakade chokladmuffins(kladdkaksaktiga) mums....mm det var såå gott...=) Selma o Theo gillade nog mest smeten..hihihi..=)

Selma bestämde sig igår för att hon var en stor flicka o ska sova med trosor o inte blöja...(såå bra) o hon var jätte duktig i natt, vaknade en gång i natt för att hon hostade o så gick vi på pottan...sen gick hon på pottan direkt när hon vaknade...=)
hoppas det går lika bra i natt...men jag e så stolt över henne att hon vill vara en stor flicka o tog initiativet själv. =) för det e ju bara Theo som måste ha blöja hela tiden: Selmas kommentar. =)

I morrn ska jag till fotografen med Selma o Theo...tror ni inte Theo var tvungen att sprinag in i matvagnen på dagis i fredags så han blev blå under ögat o fick ett litet hack i ögonbrynet... så typiskt...fast det har nästan lagt sig nu så dete skönt...=)
hoppas bara dem e snälla o duktiga hos fotografen...=), men det tror jag väl....=)



dem hinner inte ens komma innan dem e slut,....suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0