bakat

hände inte så mycket på jobbet eller jo massor men inget kul.

när jag kom hem halv 7 så sov Selma =( o Theo var på väg i säng...=( tråkigt att inte hinna träffa dem =(
men har fått en hel del gjort nu ikväll


  • skrivit matsedel för veckan!!(gör det varje vecka så vet man vad man ska ta upp ur frysen handla o laga varje dag, så skönt)
  • satt igång en maskin tvätt!!
  • vikt tvätt!!
  • klippt mina rosor  i trädgården !!( alldeles för lite säkert som vanligt (pappa säger alltid att man ska klippa hur mycket som helst) jag e alldeles för feg tänk om det inte kommer några rosor om jag klipper för mycket?)
  • bakat drömmar
  • plockat undan en massa leksaker som låg över allt på hela golvet.

nu får det faktiskt räcka....okaj jag ska plocka ur drömmarna ur ugnen....mmm...och kanske smaka en mums!!!....=)

Theo har äntligen kommit in på Selams dagis i augusti, jag e så glad...=)

stakars Theo har så ont i sin mage....det får han alltid när det e nya tänder på gång...=( o man vet inte vad man ska göra igentligen...

hoppas på att Theo somnar igen snart o får sova hela natten.

puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0