underbar dag!!!

som vanligt på helgerna så vaknar Selma o Theo alldeles för tidigt...på vardagarna får man väcka dem men på helgerna då ska dem minsann upp kl.07,00....suck..=)

idag körde vi hem till karin o clabbe o åt lunch o så skulle mange fixa motorcyklen...det gick ju bra...han såg ut som ett litet barn som precis fått en stor påse godis....när han hade kört en runda...=)

Theo somnade o sov två timmar....(han har fått feber...o ögoninflamation) inget kul...
Selma hjälpte pappa o farfar..det tyckte hon var jätte kul o var väldigt stolt över att hon blev lite skitig om händerna...för då hade hon ju meckat!! =)

 Jag o farmor satt o lapade sol o tragga strunt...så underbart skönt....jag har fått lite färg idag....=)
älskar solen....det e det bästa jag vet....

när Theo vaknat så kom det en kille i traktor som stannade till (nån som farmor o farfar känner) o hade m sig massor ved...Theo som e helt galen i traktorer o bilar o motorcyklar...blev överlycklig...=)

sen körde vi hem o gjorde en god lördagmiddag...helstekt fläskfile o potatisgratäng...mmmm....o så dela jag o mange en flaska rött...perfekt!!! =)


kanske ska se en skräckfilm nu...manges idé även om jag inte fattar varför han vill se en sån film han som bara blir sååå rädd...=) kanske vill han hålla handen...hihihi...

i morrn blir det nog till att fixa lite i trädgården, hoppsas Theo e bättre så han kan vara med ute...annars blir han sååå sur...han e en riktig skogsmulle...=)

filmen kallar tror jag...

puss på er

hoppas ni haft en bra dag i det vakra vädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0