Theo låste in sig!!

jaha morrn började med att Theo låste in sig på toaletten....suck...o tror ni att han kan låsa upp igen?? NEJ!!
fram med skruvmejslar o börja....men det ville ju såklart inte som jag ville...ringde mange...sen fick jag tillslut skruva bort nästan hela hantaget....o så kunde jag äntligen öppna....o vad gör Theo?? Jo han bara skrattar o tyckte det var jätte kul...( han kunde väl åtminstonde bli lite rädd så han inte gör så igen men icke....han bara skattar o tyckter det var kul) busen...=)

vilket underbart väder...man vill ju bara på m bikinin o slänga sig i närmast solstol...(kanske lite tidigt men i alla fall) det hade funkat om vi hade bott kvar i lägenheten i olofström(tack god gud för vi inte gör det) för så hade man kunnat sitta i bikini på balkongen för där var alltid vindstilla o sol...=)

hoppas vädret håller i sig hela helgen...måste ut o fixa lite i trädgården...(inte min favvo sysselsättning men det måste göras det oxå)...det e ju rätt skönt att se att det blir fint...klippa rosenbuskarna e nog dax nu eller snart...måste kolla...glömmer när det e dax varje år=)


puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Ungar! haha =) Ja, lite rädd kunde han väl blivit!

2009-04-03 @ 14:42:21
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0