svininfluensan

I dag när jag körde till jobbet, diskuterade dem svininfluensan..på radion...ska vi var rädd eller inte....
jag tycker bara att det e media som förstorar upp allt, det finns ju bara 7 bevisade dödsfall....

dessuton så e detta bara naturens sett att minska befolkningen...precis som vi tar död på hjortar mm. för att det inte ska bli för många...
låter hemskt när man skriver det!! men jag tror det e så....

blir nog träning idag...annars hinns inte det med denna vecka heller fullt upp som vanligt!

Ska bli lite kak-kalas på söndag mange fyller år...så fredag o lördag blir städ o mer bakning,,,,=)

puss på er
nu ska jag gå ut i det vaklra vädret en runda!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0